نتايج يك تحقيق درباره عادات غذايي نشان مي دهد كه خوردن گوشت و پنير در وعده غذايي صبحانه تاثير چشمگيري در افزايش سطح هوشي فرد دارد.
نتايج يك تحقيق حاكي از آن است كه مصرف گوشت و پنير موجب تقويت حافظه و كارآيي بهتر هوش و حواس فرد مي شود.
دانشمندان دانشگاه سوانسي ولز معتقدند؛ هر چه مقدار گلوكز (قند طبيعي موجود در ميوه جات و گوشت حيوانات) پس از صرف صبحانه با روند كندتري در خون جذب شود، كاركرد هوش و حافظه به خصوص در دانش آموزان مطلوب تر مي شود.
اين پژوهش خاطرنشان مي كند كه خوردن غذاهايي با قدرت جذب گلوكز پايين در كودكان موجب تناسب اندام، جلوگيري از چاقي و حفظ اشتها مي شود.
پژوهشگران همچنين مي گويند كه مصرف پروتئين در وعده غذايي صبحانه، جذب آهسته گلوكز را به دنبال دارد. در نتيجه، فرد به موقع گرسنه شده و از خرده خوري اجتناب مي كند.
↓ تبلیغ های جدید و روز برای شما ↓
|